.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كارخانه تجهيزات مدارس ايران با 570 پرسنل در آستانه تعطيلي!
كارخانه تجهيزات مدارس ايران با 570 پرسنل در حال تعطیل شدن است یک منبع آگاه در كارخانه تجهيزات مدارس ايران (واقع در ساري) ضمن اعلام این مطلب گفت : بر اساس نامه مدير عامل به مديريت كارخانه اين واحد توليدي
كارخانه تجهيزات مدارس ايران با 570 پرسنل در آستانه تعطيلي!

كارخانه تجهيزات مدارس ايران با 570 پرسنل در ساری در حال تعطیل شدن است .

 یک منبع آگاه در كارخانه تجهيزات مدارس ايران (واقع در ساري) ضمن اعلام این مطلب گفت :  بر اساس نامه مدير عامل به مديريت كارخانه اين واحد توليدي از روز 21 دي ماه سالجاري تعطيل خواهد شد.

وي افزود: مدير عامل كارخانه با استناد به دستور مدير عامل صندوق ذخيره فرهنگيان مبني بر تعطيلي اين كارخانه، چنين اقدامي را انجام داد. به گفته اين منبع مطلع آخرين روز كاري شركت روز 20/10/85 خواهد بود و پس از آن فعاليتي در شركت انجام نخواهد گرفت.

مديرعامل كارخانه در اين نامه از مدير كارخانه و مدير امور عمومي كارخانه درخواست كرده است كه نسبت به تسويه حساب پرسنل اقدام صورت گيرد.

كارخانه تجهيز مدارس ايران كه در زمينه تهيه و توليد انواع ميز و صندلي مورد نياز مدارس كشور فعاليت مي كند از سال 1356 در ساري آغاز بكار كرد و هم اكنون 570 نفر پرسنل در آن جا مشغول كارند.

اين در حالي است كه تلاش هاي مسوولين سياسي و امنيتي استان و شهرستان براي جلوگيري از اين تصميم و توقف تعطيلي كارخانه همچنان ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 20 دي 1385
اولا اینکه این کارخانه 301 پرسنل دارد نه 570 تا.متاسفانه مدیر عامل بزرگنمایی کرده است.میتوانید بروید تحقیق کنید دوما تمام این حرفها به خاطر 4نفر از اعضای شورای کارگری کارخانه است که از حق کارگران دفاع میکنند اما مدیران کارخانه با انها خوب نیستند جهت اطلاع شما عرض کنم مدیر عامل ومدیر عمومی کارخانه وتعدادی دیگر همگی ... هستند و به خاطر اینکه شورا کارخانه را منحل کنند این ادعا را انجام دادند.
masumeh az bonn 20 دي 1385
ba salam,kash tolidate in karkhane fagat baraye madarese iran nabud va baraye saderate fekri mishod.ehtemalan modir va barnamerise modabberi nadasht.chera befekre sherkat dar bazare burs nabudandß chera ba sarneveshte 570 karegare karkhane bazi mikonandß anham 1mah pish az eid ß معصومه از آلمان / بن
يك كارگر كارخانه تجهيزات 21 دي 1385
يك كارگر كارخانه تجهيزات مقصر اصلي جمعي از كاركنان و اعضاي شورا هستند كه هيچ احترامي براي بزرگ و كوچك نيستند و انگار خانه خاله باشد ميگويند ما مديرعامل و مدير كارخانه را نمي‌خواهيم غافل از اينكه طراحان اصلي اين شعارها خود داراي سرمايه و زمين هستند و ما كارگران يك لاقباي مستضعف كه جانمان به اين حقوق وابسته است بايد ضرركننده اصلي باشيم.
يك مدير قسمت كارخانه 21 دي 1385
در كجاي دنيا و باستناد كداميك از قوانين كار جمعي كارگر و يا اعضاي شورا حق دارند مدير عامل يك شركت خصوصي را عوض كنند و يا بي‌احترامي كنند. مگر طبق قانون تجارت انتخاب مدير عامل بر عهده هيئت مديره نيست. ثانيا بقاي كارخانه و پرداخت بموقع حقوق كارگران در حاليكه در هر شهر و كوي و برزن كارگاه توليد ميز و صندلي دارد نشان از لياقت و كارداني مديريت شركت هست. اما عده‌اي مفتخور برنامه‌هاي منضبط طلبانه را برنمي‌تابند و با فريب كارگران معصوم وقتي از طريق مراجع قانوني محكوم شدند استعفا دادند.
جعفري 21 دي 1385
محض اطلاع معصومه خانم در آلمان عرض كنم توليدات كيفي اين كارخانه كه با زحمات كارگران و مديريت صحيح توليد ميشود به 20 كشور دنيا صادر ميشود و همين راز ماندگاري شركت مذكور در شرايط حاضر است.
نا شناس 25 دي 1385
ما كارگران شركتي تجهيزات مدارس از زحمات آقايان مهندس دولت‌زاده- مهندس ساساني - مهندس شيخ‌الملوك - سردارشمشيربند و مهندس خدادادي كه با هماهنگي و پيگيريهاي خود موجب اشتغال 180 نفر نيروي شركتي را فراهم آوردند تشكر مي‌كنيم . نادري از نيروهاي شركتي
ال 30 ارديبهشت 1394
همش چرت و پرت اقایان دارن میلونبونن ما پیمانیا کار میکنیم خدا جوابشونو میده اقایان دزدو غارتگر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.